Happen en Trappen Happen en Trappen

Boerenlanddag 7 september
Zaterdag 7 september zullen we als zendingscommissie GZB met een kraam staan op het kerkterrein t.b.v. de zending.
U bent welkom voor een kopje koffie of thee of frisdrank met daarbij een cupcake die ter plekke gebakken wordt.
(Dus verser kan het niet!)
En net als vorig jaar zal er een kraam gevuld zijn met 2e hands legpuzzels.
Tevens zal er wijting en gepaneerde mosselen worden gebakken. Dus, wees welkom!

Presentatie/goede doelenmarkt 2024
Op zaterdag 14 september Open Monumentendag, organiseert de zendingscommissie GZB Ouddorp een ‘Goede doelenmarkt’.
De markt zal zijn van 10.00 tot 15.30 uur, bij de Dorpskerk aan de Weststraat 2 te Ouddorp.
Verenigingen, organisaties en stichtingen zullen zich deze dag presenteren, promoten en/of eventueel goederen te koop aanbieden.
Deelnemers zijn:
Bond tegen vloeken
Dorcas (kinder/water/vrouwen project)
GZB zendingscommissie Ouddorp
Hometeam Speranta
Maf
Naar House
Stichting Gebed voor Israël
Stichting Ontmoeting Goeree Overflakkee
Stichting Timotheos
Werkgroep Stichting Oost-Europa Middelharnis
De deelnemers zien uit naar uw komst! Van harte welkom.
Ook is er gelegenheid voor het gebruiken van een kopje koffie of thee, frisdrank.
Rond 11.15 uur zullen we friet met snacks serveren. Dit alles tegen een kleine vergoeding t.b.v. de zending.